Kjøpspolicy

1. Leveringsregler på spesielle datoer

Selv om vi vil gjøre vårt beste for å levere bestillingen i tide, på spesielle datoer som Valentinsdag, Morsdag og andre høytider, kan det oppstå problemer som forårsaker forsinkelser.

Hvis vi ikke kan levere bestillingen din på datoen du har bedt om, vil vi levere den på den tidligste tilgjengelige datoen og refundere leveringsgebyret. Vi kan ikke gi refusjon for bestillingen i et slikt tilfelle.

2. Endringer på ønsket dato for levering og forsinkelser

Hvis bestillingen ikke ankommer på ønsket dato, vil vi refundere leveringsgebyret, den totale prisen for bestillingen din vil ikke bli refundert.

Vær oppmerksom på at vi ikke utsteder refusjoner hvis bestillingen ikke kommer i tide på grunn av omstendigheter utenfor vår kontroll (hvis mottakeren ikke er hjemme på leveringstidspunktet el. tilsvarende).

Hvis leveringen ikke kan gjennomføres fordi den valgte datoen er en helligdag, vil bestillingen bli levert første virkedag etter helligdagen(e). I dette tilfellet kan vi ikke tilby noen form for refusjon eller nytt produkt.

3. Feil eller ufullstendig leveringsinformasjon i kundens bestillingsskjema

Under kjøpsprosessen må du sørge for at adressen du oppgir er korrekt og fullstendig. Vi anbefaler at du dobbeltsjekker alle feltene for å unngå leveringsproblemer og andre ulemper.

Hvis vi ikke kan levere bestillingen til mottakeren fordi adressen er feil eller ufullstendig, kan vi ikke tilby noen form for refusjon eller sende et annet produkt. Teamet vårt vil kontakte deg for å prøve å løse problemet og få de riktige detaljene slik at leveransen kan gjennomføres.

4. Leveranser til institusjoner eller hoteller

Hvis du ønsker å sende blomster til noen som bor på et hotell, ikke glem å spesifisere navnet på personen som foretok bestillingen og romnummeret (hvis dette er tilgjengelig).

Vi vil gjøre alt vi kan for å sikre at din bukett når mottakeren, men vi kan ikke garantere levering hvis vi ikke får alle nødvendige opplysninger om leveringsstedet. Hvis leveringen ikke kan gjennomføres av en av disse grunnene, tilbyr vi ikke noen form for refusjon eller sender nytt produkt.

5. Produkt nektet av mottakeren

Ingen kan si nei til en vakker blomsterbukett, men hvis mottakeren av en eller annen grunn ikke aksepterer blomstene, kan vi ikke tilby noen form for refusjon eller sende nytt produkt.

6. Kvalitetspolicy

Vi tilbereder bukettene våre for hånd og velger kun de ferskeste blomstene. Selv om vi streber etter å sørge for at buketten din ser så lik ut som det originale produktbildet som mulig, kan det være noen små variasjoner. Hver blomst er unik, og det å jobbe med blomster er en delikat prosess og avhenger av årstid og vær og mange andre naturfaktorer som ikke avhenger av oss.

Vær oppmerksom på at bildet viser et eksempel på disse produktene, og at merket eller modellen vi sender avhenger av tilgjengelighet. Men ikke bekymre deg, vi vil sørge for at varen som mottas er av samme kvalitet som den som vises på nettstedet vårt. Hvis du mottar et produkt som avviker litt fra originalbildet, men som overholder de nødvendige kvalitetsstandardene, tilbyr vi ikke noen form for refusjon eller nytt produkt.

7. Retningslinjer for produkterstatning

Noen ganger kan det hende at blomsterhandleren som forbereder bestillingen din ikke har en eller flere av varene eller blomstene som vises i buketten på lager, og må erstatte den eller de med et annet produkt. Ikke bekymre deg, vi garanterer at erstatningen alltid vil ha samme eller høyere verdi sammenlignet med produktet du valgte. Skulle vår blomsterhandler ikke ha noe lager av et av tilleggsproduktene du bestilte, vil vi levere bestillingen uten dette produktet, og vi vil refundere deg med en kupong med tilsvarende verdi som kan brukes på neste bestilling. Blomsterhandleren vår må kanskje gjøre endringer i fargene på noen blomster, men vi forsikrer deg om at tonene i buketten som vises på nettsiden vil opprettholdes. Husk at bildet kun er for demonstrasjonsformål.

Vi kan ikke garantere at fargene i buketten din vil være nøyaktig de samme som på bildet. For eksempel kan en rosa bukett være blekere eller lysere, men den vil alltid være rosa. Denne typen endring gir deg ikke rett til refusjon, kompensasjon eller omlevering/erstatning.