Vi leverer bukettene våre fra mandag til søndag, 08:00 til 21:00. Du kan velge leveringsdato og klokkeslett når du legger inn bestillingen. Vi vil gjøre vårt beste for å levere blomstene dine til ønsket tid, og hvis det oppstår en uventet situasjon, vil våre ledere kontakte deg umiddelbart. Hvis det ikke er spesifisert leveringstid, vil vi levere blomstene innenfor våre vanlige leveringstider.
Hvis du trenger å endre leveringsdato eller tidspunkt, vennligst kontakt oss så snart som mulig. Vi vil prøve å imøtekomme forespørselen din så raskt som mulig.
Vi leverer blomster alle dager i uken, også helger og helligdager. I enkelte land og byer kan det imidlertid hende at levering ikke er tilgjengelig på enkelte helligdager. Rådfør deg med våre ledere for å sikre at vi klarer å levere bestillingen din i tide.
Vi tilbyr tre leveringsmetoder: standardlevering, levering neste dag og levering samme dag. Du kan velge leveringsmetode når du legger inn bestillingen. Leveringsgebyret og estimert leveringstid vil vises før du bekrefter bestillingen.
Vi kan levere blomstene dine til hoteller, restauranter og andre offentlige steder. Pass på at du oppgir riktig adresse og romnummer når du legger inn bestillingen. Vi vil ikke holdes ansvarlige for forsinkelser eller manglende levering hvis du gir oss ufullstendig eller feilaktig informasjon.
Du kan kreve refusjon dersom buketten du mottok er vesentlig forskjellig fra den du bestilte. For å få refusjon, vennligst send oss bilder av den mottatte buketten innen 24 timer etter levering. Vi vil vurdere kravet ditt og komme tilbake til deg så snart som mulig.